Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ
  • Máte zákonné právo vrátit zboží do 14 dnů od převzetí, a to bez udání důvodů.
  • Zboží, které bylo upraveno dle přání zákazníka (viz níže VOP čl. 5.1.), případně bylo použito, nebo je poškozeno, nepřijímáme zpět.

Postup vrácení zboží

Vrácení peněz

  • Co nejdříve po obdržení vráceného zboží, nejpozději do 14 dnů, vám vrátíme peníze na váš bankovní účet, včetně nákladů na dodání.

 

REKLAMACE

  • V případě reklamace zboží nás, prosím, kontaktujte prostřednictvím e-mailové adresy info@triollo.cz.

  • Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. Během této lhůty reklamaci vyřídíme a budeme vás informovat o způsobu vyřízení prostřednictvím vaší e-mailové adresy.

 5.1.      Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

 5.2.      Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat na adresu elektronické pošty prodávajícího info@triollo.cz.

 5.3.      V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

 5.4.      V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

 5.5.      Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

 5.6.      V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

 5.7.      Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

 

6. NEVYZVEDNUTÉ ZBOŽÍ NA DOBÍRKU


Kupující má ze zákona § 2118 zákona č. 89/2012 Sb. ZDE povinnost objednanou věc zaplatit a následně převzít. Kupující bude o své zásilce informován e-shopem a zvoleným dopravcem, od kterého obdržíte informace o předání zboží a možnosti vyzvednutí zásilky na vybraném odběrném místě.

V případě, že tuto povinnost porušíte a zásilku si nevyzvednete, existují tato řešení:

6. 1. O objednávku máte zájem:
Zboží Vám opětovně zašleme. Je však nutné objednávku uhradit předem (bankovním převodem). Cena objednávky bude navýšena o “další poštovné” za nevyzvednutou zásilku.
 
6. 2. O objednávku nemáte zájem:
Nepřevzetí zásilky neznamená stornování či odstoupení od kupní smlouvy. Znamená to, že jste hrubě porušili kupní smlouvu dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový).

Odesláním objednávky, jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasili v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.

Pokud tedy nedošlo k písemnému či telefonickému kontaktu s naším e-shopem a k nastavení jiných parametrů objednávky (žádost o změnu či stornování objednávky) do doby expedice naším obchodem, má náš e-shop dle zákona právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tzn. od Vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, neboť došlo k porušení kupní smlouvy.

Proto Vás žádáme, abyste provedli platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době – vyhnete se tak komplikacím.
V případě, že nezaplatíte kompenzaci nebo si nenecháte zboží zaslat znovu, nastane následující:
Aktuálně platné zákony České republiky dávají obchodům možnost se efektivně bránit proti nezodpovědným zákazníkům, kteří zásilku na dobírku nepřevezmou. Jelikož jste porušili platnou smlouvu, lze toto řešit následujícími třemi způsoby:

1. Postoupení pohledávky naší agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků.
2. Soudní cestou.
3. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného a balného. Balné činí 20 Kč a cena poštovného se odvíjí od zvoleného dopravce.

Jakmile se nám Vaše nevyzvednuté zboží vrátí, budete z naší strany informováni o všech těchto bodech, které jsou uvedeny výše. V tuto chvíli proti Vám zatím nebude zahájeno řízení pro vymáhání pohledávky. Věříme, že nastalé situaci rozumíte a kompenzaci balného a poštovného uhradíte.